دوست داشتم در پرسپولیس بمانم اما شرایطی به وجود آمد که ناچار به ترک تیم سابقم شدم اما باید اعتراف کنم حال و هوای بسیار خوبی در تراکتور حاکم است و من از انتخابم بسیار خرسندم.

مهاجم تراکتور در گفت و گو با قدس: تراکتور به جمع مدعیان برمی‌گردد/دوست داشتم پرسپولیسی بمانم

مهاجم کنونی باشگاه تراکتور تبریز بعد از خروج از فهرست پرسپولیس حالا شرایط نسبتا پایداری در تیم جدیدش دارد. گلی که او وارد دروازه مس رفسنجان کرد، باعث شده با انگیزه و روحیه بیشتری به فوتبال ادامه دهد. عبدی شرایط خودش را در باشگاه جدید بسیار مطلوب توصیف کرده است:«دوست داشتم در پرسپولیس بمانم اما شرایطی به وجود آمد که ناچار به ترک تیم سابقم شدم اما باید اعتراف کنم حال و هوای بسیار خوبی در تراکتور حاکم است و من از انتخابم بسیار خرسندم.»

عبدی با اشاره به چند هفته ناکامی تراکتور ادامه داد:« دو هفته پشت سرهم باخته بودیم و عمیقا به برد مقابل مس رفسنجان نیاز داشتیم. حذف از آسیا هم در روح و روان مجموعه تاثیر مخرب گذاشته بود اما به امید خدا توانستیم از این وضعیت عبور کنیم. باید.»

ازعبدی پرسیدیم که آیا می‌تواند دربازی با استقلال خوزستان هم قول گلزنی بدهد که او این پاسخ را داد:« قول دادن در فوتبال درست نیست. گلی هم که در بازی با مس زدم حاصل تلاش همه بازیکنان بود. این طور نیست که یک نفر خودش را مسبب برد تیمش بداند. با هم می‌بریم و با هم می‌بازیم. اما درهرحال باید سعید کنم به روند گلزنی‌ام ادامه بدهم. من به دنبال درخشش دوباره در فوتبال هستم. باید فرصت بازی در تراکتور را خیلی مغتنم بشمارم و با همه وجودم مقابل استقلال خوزستان بازی کنم تا شاید گل دیگری به ثمر برسانم.»

آیا تراکتور به جمع مدعیان باز خواهد گشت؟ «تعطیلات پیش رو بهترین فرصت برای ما است تا به این هماهنگی برسیم. شکر خدا بازیکنان و مربیان بسیار خوبی در تراکتور کنار هم جمع شده‌اند و باید از این فضا به بهترین شکل استفاده کنیم تا در بازگشت از تعطیلات نتایج مطلوبی به دست آورد»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.